REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO PIESOGRAFIA.PL

Poniższy Regulamin określa ogólne warunki sprzedaży obowiązujące w naszym sklepie
internetowym dostępnym pod adresem https://piesografia.pl/, prowadzonym przez
ANGELIKA WOLIŃSKA Studio Wolinsky, WOJCIECHA GERSONA 1/4, ŁÓDŹ 93-259, NIP:
9820365946, REGON: 521563547. Działalność gospodarcza jest zarejestrowana w
Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), prowadzonej
przez Ministra właściwego do spraw gospodarki.

§1 ZAKRES OBOWIĄZYWANIA UMOWY

Regulamin obowiązuje dla wszystkich zamówień składanych przez Konsumentów i
Przedsiębiorców za pośrednictwem naszego sklepu internetowego.
Konsumentem jest zgodnie z art. 22 Kodeksu cywilnego osoba fizyczna dokonującą z
przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością
gospodarczą lub zawodową.
Przedsiębiorcą jest zgodnie z art. 43 Kodeksu cywilnego osoba fizyczna, osoba prawna
i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność
prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową.
Inne lub uzupełniające Regulaminy i Ogólne Warunki Handlowe stosowane przez
Przedsiębiorców nie znajdują zastosowania – staną się one częścią umowy wyłącznie,
gdy udzielimy na to wyraźnej, pisemnej zgody.

§2 ZAWARCIE UMOWY

Umowa sprzedaży zostaje zawarta z ANGELIKA WOLIŃSKA Studio Wolinsky.
Prezentacja produktów w naszym sklepie internetowym stanowi ofertę zawarcia
umowy sprzedaży. W celu zawarcia umowy należy dodać wybrane produkty do
koszyka zakupowego i złożyć zamówienie. Koszyk zakupowy i wprowadzane w
formularzach dane można modyfikować przed złożeniem zamówienia korzystając w
tym celu z dostępnych funkcjonalności i komunikatów ukazujących się w trakcie
procesu składania zamówienia.
Klikając na stronie z podsumowaniem zamówienia w przycisk potwierdzający i
finalizujący zamówienie, składają Państwo wiążące zamówienie na produkty znajdujące
się w koszyku zakupowym. Z chwilą wpłynięcia i zarejestrowania Państwa zamówienia
w systemie informatycznym naszego sklepu internetowego zawarta zostaje umowa
sprzedaży. Po złożeniu zamówienia otrzymają Państwo od nas wiadomość e-mail z
potwierdzeniem zamówienia i zawarcia umowy.

§3 DEFINICJE

  1. Właściciel Strony –  Angelika Wolińska Studio Wolinsky, jednoosobowa działalność gospodarcza ; Gersona 1/4 , 93-259 Łódź; NIP 9820365946. Telefon: +48 662453616, adres e-mail: contact@piesografia.pl lub sklep@piesografia.pl .

  2. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta z usług na stronie www.piesografia.pl.

  3. Cennik – należy przez to rozumieć wyrażoną jest w polskiej walucie (PLN) i zawiera podatek VAT (kwota brutto ).
  4. Klient – należy przez to rozumieć osobę fizyczną, osobę prywatną lub jednostkę organizacyjną dokonującą zakupów w Sklepie internetowym Piesografia niezwiązanych bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową.
  5. Dane osobowe- należy przez to rozumieć zestaw danych Klienta o charakterze osobowym, przetwarzanych w celu realizacji Zamówienia przez Sprzedawcę.
  6. Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Strony), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.

  7. Regulamin – niniejszy regulamin właściciela strony.

  8. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Usługi lub Usług ze Sprzedawcą.

  9. Towar – należy przez to rozumieć asortyment oferowany przez Sprzedawcę do sprzedaży detalicznej w Sklepie internetowym Piesografia.pl .
  10. Promocja – należy przez to rozumieć krótkoterminową obniżkę Ceny na wybrane przez Sprzedawcę Towary znajdujące się w Sklepie internetowym Piesografia.pl .
  11. Koszyku – należy przez to rozumieć elektroniczny formularz zamówienia udostępniony przez Sprzedawcę na stronach sklepu internetowego Piesografia.pl za pomocą, którego Klient dokonuje zakupu Towarów.
  12. Płatności – należy przez to rozumieć czynność polegająca na zapłacie, w sposób określony w niniejszym Regulaminie, wskazanej ceny Towaru oraz Kosztów dostawy.
  13. Realizacji Zamówienia – należy przez to rozumieć czynności podejmowane przez Sprzedawcę w celu dostarczenia zamówionych Towarów na adres wskazany przez Klienta.
  14. Zamówieniu – należy przez to rozumieć czynność prawną dokonywaną przy użyciu Koszyka, w czasie której Klient wyraża chęć kupna wybranych Towarów zgodnie z ich opisem oraz Ceną.
  15. Dowodzie zakupu – należy przez to rozumieć potwierdzenie zawarcia Umowy pomiędzy Sprzedającym, a Klientem np. w formie rachunku, faktury lub potwierdzenia dokonania Płatności.
  16. Usługa/ Usługa Fotograficzna – dostępna sługa będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Fotografem.

  17. Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego. Przez Umowę Sprzedaży rozumie się też – stosowanie do cech Produktu – umowę o świadczenie usług i umowę o dzieło.

§4 ZAMÓWIENIA

  1. Zamówienia w Sklepie można składać w następujący sposób:
    • poprzez formularz Zamówienia dostępny na stronie internetowej Sklepu,
    • drogą e-mailową na adres podany na stronie internetowej Sklepu,
    • poprzez wiadomość prywatną wysłaną na fanpage’u w portalu Facebook lub w portalu Instagram.
  2. Zamówienia mogą być składane 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
  3. Dla Stron wiążące są informacje zawarte na stronie internetowej Sklepu przy kupowanym towarze w momencie złożenia Zamówienia, w szczególności: Cena, charakterystyka Towaru, jego cechy, elementy wchodzące w skład zestawu, termin i sposób Dostawy.
  4. Składając zamówienie Klient wskazuje:
    • swoje dane osobowe w zakresie niezbędnym dla realizacji zamówienia,
    • zamawiany towar,
    • adres e-mailowy, na jaki ma być dostarczony zamawiany towar,
    • sposób płatności.
  5. Zawarcie umowy z Klientem następuje z chwilą przyjęcia Zamówienia przez Sprzedającego, o czym informuje on Klienta w terminie do 48 godzin od złożenia zamówienia drogą mailową.
  6. Umowa zawierana jest w języku polskim, zgodnie z polskim prawem i niniejszym regulaminem.
  7. Zawarcie umowy z Klientem następuje z chwilą złożenia Zamówienia.
  8. Realizacja Zamówienia Klienta płatnego przelewem lub za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych następuje po zaksięgowaniu wpłaty Klienta na koncie Sprzedającego.
  9. Klient zobowiązany jest do dokonania zapłaty Ceny z tytułu Umowy sprzedaży w terminie 2 dni roboczych od dnia jej zawarcia, chyba że umowa sprzedaży stanowi inaczej. Brak wpłaty Klienta w stosownym terminie oznacza anulowanie Zamówienia.
  10. Złożenie Zamówienia i jego potwierdzenie przez Klienta w sposób wskazany w ust. 4 stanowi prawnie wiążącą Umowę sprzedaży zawieraną pomiędzy Sklepem internetowym a Klientem.
  11. W przypadku zakupu voucheru na sesję fotograficznę, Klient jest zobowiązany:
    – do poinformowania Sprzedawcy o rodzaju sesji jaką chce zrealizować i możliwej do wykonania na podstawie oferty dostępnej na stronie Piesografia.pl,
    – do wybrania terminu na podstawie dostępnych dat przed upływem wygaśnięcia voucheru.
    – podpisania umowy z Właścicielem strony chroniącej obydwie ze stron,
    – sesje nie możliwe do zrealizowania w przypadku zakupu voucheru będą opisane na stronie produktu.
  12. W przypadku zakupu zadatku do wybranej sesji fotograficznej w trakcie rezerwacji terminu poprzez stronę https://piesografia.pl/oferta/booking/ , klient zobowiązuje się do:
    –  podpisania umowy z Właścicielem strony chroniącej obydwie ze stron,
    – zapłaty pozostałej kwoty za sesję zdjęciową w ten sam dzień, kiedy sesja została wykonana, a najpóźniej do 72 godzin po tym jak sesja została zakończona. Pozostała kwota wartości sesji może być opłacona tylko i wyłącznie w gotówce.
  13. W przypadku zakupu Presetów, e-booków, kursów fotograficznych Klient powinien być poinformowany, że gotowe zamówienie powinno być wysłane nie później niż 48 godzin od momentu zapłacenia za zamówienie.

§5 JĘZYK I ZASADY UTRWALANIA UMOWY

Umowę sprzedaży można zawrzeć w języku Polskim, Angielskim
Zachowujemy treść umowy i przesyłamy Państwu e-mailem dane dotyczące
zamówienia oraz nasz Regulamin. Ponadto Regulamin udostępniany jest na stronie
internetowej naszego sklepu internetowego w sposób umożlwiający Państwu jego
pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie treści.

§6 DOSTAWA PRODUKTÓW

W niektórych przypadkach do podanych cen produktów należy jeszcze doliczyć koszty
przesyłki. Zamówione produkty dostarczane są za pośrednictwem współpracujących z
nami firm kurierskich, jak InPost i DHL. Szczegółowe informacje o możliwych sposobach i terminach
dostawy oraz kosztach przesyłki prezentowane są w trakcie składania zamówienia oraz
w specjalnej zakładce informacyjnej na stronie naszego sklepu.
Zasadniczo istnieje możliwość odbioru osobistego produktów pod adresem: Adres
odbiorów osobistych, Tylna 4C m 15, 90-364 Łódź, w godzinach 12:00 – 17:00

§7 PŁATNOŚCI

W naszym sklepie internetowym dostępne są dla Państwa następujące formy płatności:
Płatności elektroniczne (e-płatności) za pośrednictwem serwisu płatności
internetowych.
Płatność tradycyjnym przelewem na rachunek bankowy naszego sklepu. W
przypadku wyboru tej formy płatności – po dokonanym zamówieniu prześlemy
Państwu za pośrednictwem wiadomości e-mail dane do realizacji przelewu.
Realizacja zamówienia zostanie rozpoczęta po zaksięgowaniu na naszym koncie
pełnej kwoty wymaganej wpłaty za złożone zamówienie.
Szczegółowe informacje o możliwych sposobach dokonania zapłaty, w tym o
zintegrowanych z naszym sklepem serwisach płatności internetowych i dostępnych
rodzajach e-płatności oraz ewentualnych dodatkowych kosztach, prezentowane są w
trakcie składania zamówienia oraz na stronie naszego sklepu w specjalnej zakładce
informacyjnej dotyczącej sposobów płatności.

§8 PRAWO OD ODSTĄPIENIA OD UMOWY SPRZEDAŻY

Konsumentom przysługuje ustawowe prawo do odstąpienia od umowy, zgodnie z
informacjami zawartymi w pouczeniu o prawie odstąpienia od umowy.
Prawo do odstąpienia od umowy przysługuje również osobom fizycznym zawierającym
umowę bezpośrednio związaną z ich działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy
wynika, że nie posiada ona dla tych osób charakteru zawodowego w rozumieniu art.
556 (4) Kodeksu cywilnego. Pozostałym przedsiębiorcom prawo do odstąpienia od
umowy nie przysługuje.

§9 ZASTRZEŻENIE WŁASNOŚCI POSIADANYCH RZECZY

Zamówione w sklepie produkty pozostają naszą własnością do momentu pełnej zapłaty
ceny sprzedaży.

§10 SZKODY POWSTAŁE W TRAKCIE TRANSPORTU

Dotyczy Konsumentów: W przypadku konsumenckiego zakupu na odległość nasz sklep
zawsze ponosi ryzyko przypadkowego uszkodzenia lub utraty rzeczy w transporcie.
Jeżeli zamówione produkty zostaną dostarczone z oczywistymi uszkodzeniami,
powstałymi w czasie transportu, uprzejmie prosimy o możliwie jak najszybsze
zgłoszenie takiej wady u doręczyciela i kontakt z nami. Opóźnienie w zgłoszeniu takiej
reklamacji lub nawiązaniu kontaktu nie ma żadnych konsekwencji dla Państwa
ustawowych roszczeń i ich zaspokojenia, w szczególności dla Państwa praw z tytułu
ustawowej rękojmi za wady opisanych w punkcie poniżej. Szybsze zgłoszenie stanowi
jednak dla nas pomoc przy dochodzeniu naszych roszczeń wobec przewoźnika lub
ubezpieczyciela transportu.

§11 RĘKOJMIA, GWARANCJE I ODPOWIEDZIALNOŚĆ SPRZEDAWCY

Dotyczy Konsumentów: Zobowiązani jesteśmy dostarczyć produkty (rzeczy) wolne
od wad. Obowiązuje ustawowe prawo odpowiedzialności za wady rzeczy sprzedanej
(tzw. rękojmia za wady) w zakresie określonym w art. 556 i kolejnych Kodeksu
cywilnego. Odpowiadamy z tytułu rękojmi jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona
przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy Państwu. W przypadku, gdy
przedmiotem sprzedaży jest używana rzecz ruchoma, odpowiedzialność z tytułu
rękojmi wynosi jeden rok od momentu jej wydania.

Reklamacje można składać:
za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: contact@piesografia.pl
na piśmie na adres: ANGELIKA WOLIŃSKA Studio Wolinsky, WOJCIECHA GERSONA
1/4, 93-259 Łódź

W przypadku wykonywania uprawnień z tytułu rękojmi – o ile uznamy to za niezbędne
do rozpatrzenia reklamacji, zobowiązani są Państwo na nasz koszt dostarczyć wadliwą
rzecz pod wskazany powyżej adres pocztowy. Jeżeli ze względu na rodzaj rzeczy lub
sposób zamontowania, jej dostarczenie byłoby nadmiernie utrudnione, zobowiązani są
Państwo udostępnić nam rzecz w miejscu, w którym się ona znajduje.
Informacje dotyczące ewentualnej dodatkowej gwarancji i jej szczegółowe warunki są
zawsze dołączane do produktu oraz dostępne na stronach informacyjnych sklepu
internetowego.

Dotyczy Przedsiębiorców (z wyjątkiem osób fizycznych zawierających umowę
bezpośrednio związaną z ich działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika,
że nie posiada ona dla tych osób charakteru zawodowego w rozumieniu art. 556 (4)
Kodeksu cywilnego – tzw. „przedsiębiorcy-konsumenci”): uprawnienia z tytułu rękojmi
zostają utracone, jeżeli nie zbadali Państwo towaru w czasie i w sposób przyjęty przy
rzeczach tego rodzaju i nie zawiadomił nas niezwłocznie o wadzie, a w przypadku gdy
wada wyszła na jaw dopiero później – jeżeli nie zawiadomiono nas niezwłocznie po jej
stwierdzeniu. W przypadku braku zawiadomienia o wadzie, towar uznaje się za
przyjęty. Reklamacje można skladać drogą elektroniczną oraz pisemnie na adres
wskazany powyżej. Ponosimy odpowiedzialność wyłącznie za typowe szkody
przewidywalne w momencie zawarcia umowy i ich normalne następstwa, nie ponosimy
odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści. W stosunku do przedsiębiorców (z
wyjątkiem tzw. „przedsiębiorców-konsumentów”) nasza odpowiedzialność, bez
względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona – zarówno w ramach pojedynczego
roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia łącznie – do wysokości zapłaconej ceny
oraz kosztów dostawy z tytułu zawartej z nami umowy sprzedaży.

§12 USŁUGI ŚWIADCZONE DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

W celu korzystania z naszego sklepu internetowego, w tym do przeglądania
asortymentu oraz składania zamówień niezbędne jest posiadanie urządzenia
multimedialnego z zainstalowaną przeglądarką internetową i dostępem do sieci
Internet oraz poczty elektronicznej. W ustawieniach przeglądarki zaleca się włączenie
możliwości obsługi skryptów JavaScript oraz zapisu plików Cookies. Użytkownicy
zobowiązani są do korzystania ze sklepu internetowego w sposób zgodny z prawem i
dobrymi obyczajami, obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
Podejmujemy wszelkie niezbędne działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego
działania serwisu i interfejsu naszego sklepu internetowego w zakresie jaki wynika z
aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązujemy się usunąć w rozsądnym terminie
wszelkie zgłoszone przez użytkowników nieprawidłowości i problemy techniczne.
Powyższe dotyczy również możliwości zapisania się do newslettera lub opcjonalnej
możliwości założenia konta klienta – jeżeli usługi te są świadczone w ramach naszego
sklepu. O wszelkich wykrytych nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu
serwisu i usług naszego sklepu internetowego mogą nas Państwo powiadomić za
pośrednictwem danych kontaktowych wskazanych w punkcie powyżej. W reklamacji
dotyczącej nieprawidłowości związanych z technicznym funkcjonowaniem serwisu
sklepu internetowego prosimy o wskazanie rodzaju oraz daty wystąpienia
nieprawidłowości.

§13 Kodeks dobrych praktyk
Dobrowolnie podporządkowaliśmy się „Kryteriom jakości Trusted Shops” dostępnym
pod niniejszym linkiem.

§14. Pozasądowe rozwiązywanie sporów
Informujemy, że Konsumentom przysługuje możliwość skorzystania z pozasądowego
sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Informacje o sposobie
dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym
adresem: www.uokik.gov.pl w zakładce „Polubowne rozwiązywanie sporów
konsumenckich”.
Ponadto pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr Konsumenci mają dostęp do
internetowej platformy rozstrzygania sporów konsumenckich (tzw. platforma ODR).
Platforma ODR stanowi wielojęzyczną, interaktywną stronę internetową dla obsługi
Konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporów
wynikających z zawarcia na odległość umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie
usług.
Skorzystanie z ww. pozasądowych sposobów dochodzenia roszczeń i rozstrzygania
sporów jest dobrowolne i może mieć miejsce wyłącznie, gdy obie strony sporu
(Konsument i sprzedawca) wyrażą na to zgodę.

§15. Postanowienia końcowe
Żadne z postanowień niniejszego Regulaminu nie ma na celu naruszenia ustawowych
praw Konsumenta. W przypadku jakichkolwiek sprzeczności postanowień niniejszego
Regulaminu z prawami Konsumentów wynikającymi z powszechnie obowiązujących
przepisów – w miejsce zakwestionowanych postanowień Regulaminu stosowane będą
zawsze ustawowe regulacje.
Jeżeli są Państwo Przedsiębiorcą, wówczas dla wszystkich umów zawartych z nami
obowiązuje prawo polskie z wyłączeniem Konwencji Narodów Zjednoczonych o
umowach międzynarodowej sprzedaży towarów.
Jeżeli są Państwo Przedsiębiorcą, osobą prawną prawa publicznego lub wyodrębnionym
podmiotem publiczno-prawnym, sądem wyłącznie właściwym dla rozstrzygania
wszystkich sporów wynikających ze stosunków umownych między nami i Państwem
będzie sąd właściwy dla naszej siedziby. Zdanie poprzednie nie dotyczy osób
fizycznych zawierających umowę bezpośrednio związaną z ich działalnością
gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tych osób
charakteru zawodowego w rozumieniu art. 556 (4) Kodeksu cywilnego.

POLITYKA PRYWATNOŚCI PIESOGRAFIA.PL/SKLEP

Polityka prywatności

Administratorem danych osobowych odpowiedzialnym za ich przetwarzanie jest:
ANGELIKA WOLIŃSKA Studio Wolinsky
WOJCIECHA GERSONA 1/4
93-259 Łódź ​​
contact@piesografia.pl

Dziękujemy za Państwa zainteresowanie naszym sklepem internetowym. Ochrona Państwa prywatności jest dla nas bardzo ważna. Poniżej znajdą Państwo szczegółowe informacje dotyczące postępowania z Państwa danymi.

1. Dane dostępowe i hosting

Nasze strony internetowe można odwiedzać bez podawania danych osobowych. W przypadku każdego wywołania strony internetowej serwer zapisuje automatycznie jedynie tzw. logi serwera, np. nazwę żądanego pliku, Państwa adres IP, datę i godzinę wywołania, ilość przesyłanych danych oraz składającego zapytanie dostawcę usług internetowych (tzw. logi dostępowe) oraz dokumentuje wywołanie strony. Dane te są analizowane wyłącznie w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania naszej strony internetowej i ulepszenia naszej oferty. Powyższe służy zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f RODO zabezpieczeniu naszego prawnie uzasadnionego interesu, polegającego na optymalnym, prawidłowym prezentowaniu naszych stron internetowych i oferty. Wszystkie dane dostępowe są usuwane w terminie siedmiu dni od momentu zakończenia Państwa wizyty na stronie.

 Hosting

Usługi w zakresie hostingu i wyświetlania strony internetowej są częściowo świadczone na nasze zlecenie przez naszych usługodawców w ramach powierzenia przetwarzania danych. O ile niniejsza polityka prywatności nie stanowi inaczej, wszystkie dane dostępowe oraz dane zebrane w przewidzianych do tego celu formularzach na naszej stronie, będą przetwarzane na ich serwerach. W przypadku pytań dotyczących naszych usługodawców i podstaw współpracy z nimi, prosimy skontaktować się z nami. Nasze dane kontaktowe znajdą Państwo w punkcie „Nasze dane kontaktowe i Państwa prawa”.

2. Gromadzenie i przetwarzanie danych w celach realizacji umowy oraz kontaktowych

2.1 Przetwarzanie danych w celach realizacji umowy

Gromadzimy dane osobowe wtedy, kiedy nam je Państwo przekazują, składając swoje zamówienie lub kontaktując się z nami (np. za pomocą formularza kontaktowego lub e-mailem). Pola obowiązkowe są oznaczone jako takie, ponieważ dotyczą danych, które są niezbędne do wykonania umowy lub rozpatrzenia sprawy, w jakiej kontaktują się Państwo z nami. Bez ich podania nie można ukończyć zamówienia lub skontaktować się z nami. To, jakie dane są gromadzone, wynika bezpośrednio z formularzy, do których wprowadzane są dane.

Z przekazanych przez Państwa danych korzystamy zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu wykonania umowy i odpowiedzi na Państwa zapytania (łącznie z zapytaniami dot. rozpatrywania roszczeń z tytułu rękojmi za wady lub gwarancji oraz w zakresie obowiązku informowania o niezbędnych aktualizacjach). Dalsze informacje dotyczące przetwarzania Państwa danych, w szczególności w zakresie przekazywania danych naszym usługodawcom w celu realizacji zamówień, płatności i wysyłki, znajdą Państwo w kolejnych częściach niniejszej polityki prywatności. Po zrealizowaniu umowy przetwarzanie Państwa danych zostanie ograniczone, a po upływie okresów przechowywania wymaganych na gruncie przepisów podatkowych oraz ustawy o rachunkowości dane te zostaną usunięte (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), chyba że wyrażą Państwo wyraźną zgodę (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) na dalsze wykorzystanie tych danych w innych celach lub zastrzeżemy prawo ich dalszego wykorzystania w ustawowo dozwolonych przypadkach, o czym w takiej sytuacji informujemy Państwa w niniejszej polityce prywatności.

2.2 Przetwarzanie danych w celach kontaktowych

W ramach komunikacji z klientem przetwarzamy dane osobowe w celu opracowania Państwa zapytań (art. 6 ust. 1 lit. b RODO). Dane te udostępniają nam Państwo dobrowolnie podczas kontaktu z nami (np. poprzez formularz kontaktowy lub poczte e-mail). Pola obowiązkowe są oznaczone jako takie, ponieważ dotyczą danych, które są niezbędne do opracowania zapytania. To, jakie dane są gromadzone, wynika bezpośrednio z formularzy, do których wprowadzane są dane. Po pełnym opracowaniu Państwa zapytania, Państwa dane zostaną usunięte, chyba że wyrażą Państwo wyraźną zgodę (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) na dalsze wykorzystanie tych danych w innych celach lub zastrzeżemy prawo ich dalszego wykorzystania w ustawowo dozwolonych przypadkach, o czym w takiej sytuacji informujemy w niniejszej polityce prywatności.

3. Przetwarzanie danych celem realizacji dostawy

W celu wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO) przekazujemy Państwa dane wybranej przez Państwa w procesie składania zamówienia firmie spedycyjnej, której zlecono dostawę zamówionych produktów.

4. Przetwarzanie danych celem realizacji płatności

W celu realizacji płatności w naszym sklepie internetowym współpracujemy z zewnętrznymi usługodawcami obsługującymi elektroniczne płatności online i przekazujemy Państwa dane wybranej przez Państwa w procesie składania zamówienia firmie obsługującej płatność. Powyższe służy realizacji umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO).

 Przetwarzanie danych celem zapobiegania nadużyciom i optymalizacji płatności

W niektórych sytuacjach możemy przekazywać naszym usługodawcom dodatkowe informacje, które mogą zostać przez nich wykorzystane wraz z informacjami niezbędnymi do zrealizowania płatności. Usługodawcy ci działają wówczas na nasze zlecenie jako podmioty przetwarzające i świadczą dla nas usługi w zakresie zapobiegania nadużyciom i optymalizacji procesów płatności (np. fakturowanie, analiza odrzuconych płatności, wsparcie księgowe). Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f RODO służy to realizacji naszych uzasadnionych interesów w zakresie ochrony przed nadużyciami i oszustwami oraz w zakresie skutecznego zarządzania płatnościami.

 Weryfikacja zdolności kredytowej

Gdy oferujemy świadczenia realizowane z dołu, na przykład zakup na rachunek z odroczonym terminem płatności lub zakup na raty, wówczas zasięgamy u wyspecjalizowanych w tym zakresie podmiotów (tzw. wywiadowni gospodarczych) informacji dotyczących Państwa zdolności kredytowej. W związku z powyższym przekażemy Państwa dane osobowe niezbędne do zweryfikowania zdolności kredytowej do: ​​​​

PayU S.A. Główna siedziba
ul. Grunwaldzka 186
60-166 Poznań

Powyższe służy ochronie naszych uzasadnionych interesów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) polegających na możliwości zweryfikowania zdolności kredytowej (płatniczej) klientów dla których świadczenia będą realizowane z dołu i tym samym dążeniu do minimalizowania ryzyka braku otrzymania zapłaty za zrealizowane zamówienie. Jest to niezbędne do zawarcia z nami umowy (22 ust. 2 lit. a RODO) w ramach której realizujemy dla Państwa świadczenia z dołu. Zasięgając informacji u tzw. wywiadowni gospodarczych wdrażamy odpowiednie środki służące ochronie Państwa praw, wolności i uzasadnionych interesów. Mogą Państwo nie zgodzić się z daną decyzją i przedstawić nam swój punkt widzenia wysyłając nam wiadomość na nasz adres kontaktowy wskazany w punkcie „Nasze dane kontaktowe i Państwa prawa”. Po zakończeniu realizowania umowy Państwa dane zostaną usunięte, chyba że zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a wyrażą Państwo zgodę na dalsze korzystanie z tych danych w innych celach lub zgodnie z obowiązującymi przepisami zastrzeżemy prawo do dalszego korzystania z danych w innych celach, które są prawnie dozwolone i o których informujemy Państwa w niniejszej polityce prywatności.

 Zakup na raty

W przypadku wyboru płatności „zakup na raty” i wyrażenia stosownej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), Państwa dane osobowe (imię, nazwisko, adres, e-mail, numer telefonu, data urodzenia, adres IP, płeć) wraz z danymi niezbędnymi do realizacji transakcji (artykuł, kwota faktury, termin wymagalności, kwota łączna, numer faktury, podatki, waluta, data i godzina zamówienia) zostaną przekazane w celu realizacji płatności do naszego partnera PayU S.A., ul. Grunwaldzka 186, 60-166 Poznań, Polska. W celu zweryfikowania zdolności kredytowej klienta dokonującego zakupu na raty, nasz partner sprawdza i zbiera informacje z ogólnie dostępnych baz danych oraz od biur i agencji informacji gospodarczej. Listę usługodawców, od których uzyskiwane są informacje w tym także informacje na temat zdolności kredytowej klienta określane na podstawie modeli matematyczno-statystycznych, a także informacje dot. przetwarzania danych po ich przekazaniu naszemu partnerowi PayU S.A., znajdą Państwo w jego polityce prywatności na stronie: https://poland.payu.com/prywatnosc/.

Otrzymane informacje dotyczące statystycznego prawdopodobieństwa braku płatności nasz partner PayU S.A. wykorzysta do podjęcia decyzji w zakresie nawiązania, realizacji lub zakończenia stosunku umownego. Mogą Państwo przedstawić swój punkt widzenia i nie zgodzić się z daną decyzją, kontaktując się w tym celu z naszym partnerem PayU S.A.. Wyrażona w procesie składania zamówienia zgoda na przekazanie danych może zostać przez Państwa odwołana bez podania przyczyny w każdym czasie ze skutkiem na przyszłość.

5. Kanały działań marketingowych: poczta e-mail

Jeśli zapiszą się Państwo do naszego newslettera, wówczas na podstawie udzielonej przez Państwa zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) będziemy korzystać z przekazanych nam przez Państwa danych w celu regularnego przesyłania naszego newslettera drogą elektroniczną.

Rezygnacja z newslettera jest możliwa w każdej chwili. W tym celu należy wysłać wiadomość na nasz adres kontaktowy wskazany w punkcie „Nasze dane kontaktowe i Państwa prawa” lub skorzystać z zamieszczonego w newsletterze linka wypisującego z listy odbiorców. Po wypisaniu się z listy odbiorców newslettera usuniemy Państwa adres e-mail, chyba że wyrażą Państwo jednoznaczną zgodę (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) na dalsze korzystanie z tych danych w innych celach lub zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa zastrzeżemy prawo do dalszego korzystania z danych, o czym w takiej sytuacji informujemy Państwa w niniejszej polityce prywatności.

5.1 Wysyłanie newslettera

Newsletter jest wysyłany w ramach powierzenia przetwarzania danych na nasze zlecenie przez zewnętrznego usługodawcę. Jeśli mają Państwo pytania dotyczące naszych usługodawców i podstaw naszej współpracy z nimi, prosimy skontaktować się z nami. Dane kontaktowe znajdą Państwo w punkcie „Nasze dane kontaktowe i Państwa prawa”.

5.2 Wysyłanie zaproszenia do wystawienia opinii o zakupie

Jeśli wyrazili Państwo na to zgodę w trakcie lub po złożeniu zamówienia (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), wówczas użyjemy Państwa adresu e-mail w celu przesłania Państwu elektronicznego zaproszenia do ocenienia zakupu dokonanego w naszym sklepie. Wystawienie opinii/oceny odbywa się za pośrednictwem wykorzystywanego przez nas systemu opinii. Udzieloną zgodę mogą Państwo wycofać w każdej chwili poprzez wysłanie wiadomości z informacją o wycofaniu zgody na nasz adres kontaktowy wskazany w punkcie „Nasze dane kontaktowe i Państwa prawa”. Alternatywnie mogą Państwo skorzystać również z linka wypisującego z listy odbiorców newslettera zamieszczonego w wiadomości z zaproszeniem do wystawienia opinii.

Zaproszenia do wystawienia opinii są wysyłane przez naszego usługodawcę Trusted Shops GmbH Subbelrather Str. 15C, 50823 Kolonia, Niemcy (Trusted Shops). W ramach wysyłania zaproszeń, otrzymujemy od Trusted Shops informacje o statusie (np. czy dane zaproszenie do wystawienia opinii zostało wysłane i czy dotarło do adresata). Odbywa się to zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f RODO w celu realizacji naszego uzasadnionego interesu, jakim jest otrzymywanie informacji dot. zaproszeń do wystawienia opinii, aby w razie potrzeby móc na tej podstawie dokonywać optymalizacji, jak również w celu realizacji uzasadnionego interesu Trusted Shops, jakim jest możliwość oferowania tej usługi.

Za wysyłanie zaproszeń do wystawienia opinii oraz za gromadzenie i wyświetlanie informacji dotyczących opinii i oceny lub statusu odpowiadamy wspólnie z Trusted Shops.

W ramach tej wspólnej odpowiedzialności istniejącej pomiędzy nami a Trusted Shops, w przypadku pytań dotyczących ochrony Państwa danych lub chęci dochodzenia swoich praw, prosimy o kontakt z Trusted Shops. Dane kontaktowe dostępne są na niniejszej stronie. Znajdą tam Państwo również dalsze informacje na temat ochrony danych w firmie Trusted Shopsj. Niezależnie od tego mogą Państwo również zawsze skontaktować się bezpośrednio z nami. W razie potrzeby, Państwa zapytanie zostanie przekazane do Trusted Shops, które jest współodpowiedzialne za przetwarzanie danych.

6. Pliki cookie i podobne technologie

 Ogólne informacje

Aby uatrakcyjnić wizytę na naszej stronie internetowej oraz umożliwić Państwu korzystanie z jej kluczowych funkcji, wykorzystujemy w tym celu narzędzia technologiczne, w tym tzw. pliki cookies. Cookies są małymi plikami tekstowymi, które są automatycznie zapisywane na Państwa urządzeniu końcowym. Niektóre używane przez nas cookies są usuwane po zakończeniu sesji przeglądarki internetowej, tzn. po jej zamknięciu (tzw. cookies sesyjne). Inne cookies są zachowywane na Państwa urządzeniu końcowym i umożliwiają nam rozpoznanie Państwa przeglądarki przy kolejnym wejściu na stronę (tzw. trwałe cookies). Wykorzystujemy technologie, które są absolutnie niezbędne do zapewnienia prawidłowego i optymalnego korzystania z niezbędnych funkcji naszej strony internetowej (np. funkcja koszyka zakupowego). Technologie te przetwarzają dane takie jak np. Państwa adres IP, czas wizyty na stronie, informacje o urządzeniu i przeglądarce, a także informacje o korzystaniu z naszej strony internetowej (np. o zawartości koszyka zakupowego). Służy to zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f RODO realizacji naszego prawnie uzasadnionego interesu polegającego na optymalnej prezentacji naszej oferty.

Ponadto wykorzystujemy również narzędzia technologiczne w celu wypełnienia obowiązków prawnych, którym podlegamy (np. w celu udowodnienia otrzymania zgody na przetwarzanie Państwa danych osobowych), jak również w celu analityki internetowej i marketingu internetowego. Dalsze informacje na ten temat, w tym odpowiednie podstawy prawne przetwarzania danych, znajdują się w kolejnych sekcjach niniejszej polityki prywatności.

W menu pomocniczym przeglądarki internetowej znajdą Państwo wyjaśnienia dotyczące zmiany ustawień w zakresie cookies. Dostępne są one pod następującymi linkami: Microsoft Edge™ / Safari™ / Chrome™ / Firefox™ / Opera™

Gdy na wykorzystywanie określonych narzędzi technologicznych została nam udzielona przez Państwa zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), może zostać ona wycofana przez Państwa w każdej chwili. W celu wycofania zgody proszę skontaktować się z nami za pośrednictwem adresu kontaktowego wskazanego w punkcie „Nasze dane kontaktowe i Państwa prawa”.

7. Wykorzystywanie plików cookies i podobnych narzędzi technologicznych w celach analityki internetowej i marketingowych

O ile wyrazili Państwo na to swoją zgodę (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), wykorzystujemy na naszej stronie internetowej wskazane poniżej pliki cookies i inne, podobne narzędzia technologiczne zewnętrznych usługodawców. Po zrealizowaniu celu przetwarzania i zakończeniu korzystania z danego narzędzia technologicznego, dane zebrane w ramach korzystania z tych narzędzi zostaną usunięte. Udzielona zgoda może zostać wycofana przez Państwa w dowolnym momencie. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości odwołania zgody i Państwa prawa do sprzeciwu znajdują się w punkcie „Pliki cookie i podobne technologie”. Dalsze informacje znajdą Państwo na stronach poszczególnych usługodawców. Jeśli mają Państwo pytania dotyczące naszych usługodawców i podstaw naszej współpracy z nimi, prosimy skontaktować się z nami. Dane kontaktowe znajdą Państwo w punkcie „Nasze dane kontaktowe i Państwa prawa”.

7.1 Wykorzystywanie usług Google

Korzystamy z wskazanych poniżej narzędzi technologicznych firmy Google Ireland Ltd, Gordon House, Barrow Street, Dublin 4, Irlandia („Google”). Informacje zbierane automatycznie przez technologie firmy Google dotyczące korzystania z naszej strony internetowej są zazwyczaj przekazywane na serwer Google LLC, 1600 Amphitheatre Parkway Mountain View, CA 94043, USA i tam przechowywane. Komisja Europejska nie wydała dla USA decyzji w sprawie odpowiedniego stopnia ochrony danych. Nasza współpraca opiera się na standardowych klauzulach ochrony danych przyjętych przez Komisję Europejską. W przypadku gdy w ramach użycia narzędzi technologicznych Google dochodzi do przetwarzania Państwa adresu IP, wówczas dzięki włączonej anonimizacji IP Państwa adres jest skracany przed zapisaniem na serwerach Google. Tylko w wyjątkowych przypadkach pełny adres IP zostanie przesłany na serwer Google i tam skrócony. O ile nie określono inaczej dla poszczególnych technologii Google opisanych w niniejszej polityce prywatności, przetwarzanie danych odbywa się na podstawie zawartej z Google umowy o współadministrowanie danymi osobowymi zgodnie z art. 26 RODO. Dalsze informacje dotyczące przetwarzania danych przez Google znajdą Państwo w polityce prywatności na stronie firmy Google.

 Google Analytics

W celach analizy użytkowania naszej strony internetowej wykorzystujemy Google Analytics – narzędzie do analityki internetowej firmy Google, które automatycznie przetwarza w tym celu Państwa dane (adres IP, czas wizyty na stronie, informacje o urządzeniu i przeglądarce, a także informacje dotyczące korzystania z naszej strony internetowej) oraz tworzy na ich podstawie pseudonimowane profile użytkowników. Do tego celu mogą być wykorzystywane pliki cookie. Państwa adres IP co do zasady nie jest łączony z innymi danymi zebranymi przez Google. Przetwarzanie danych w ramach usługi Google Analytics odbywa się na podstawie zawartej z Google umowy powierzenia danych.

W celu zoptymalizowania i uatrakcyjnienia oferty naszej strony internetowej aktywowaliśmy również ustawienia udostępniania danych dla „produktów i usług Google”. Umożliwia to Google dostęp do danych zebranych i przetwarzanych w ramach usługi Google Analytics oraz ich wykorzystanie do ulepszania produktów i usług świadczonych przez Google. Udostępnienie w tym celu danych firmie Google odbywa się na podstawie dodatkowej umowy zawartej pomiędzy administratorami danych. Nie mamy wpływu na późniejsze przetwarzanie danych przez Google.

Do tworzenia i wykonywania testów A/B naszej strony wykorzystujemy również narzędzie Google Optimize, które jest rozszerzeniem usług Google Analytics.

W celach analizy użytkowania naszej strony internetowej oraz reklamowych korzystamy w ramach usługi Google Analystics również z tzw. pliku DoubleClick-Cookie, który umożliwia rozpoznanie Państwa przeglądarki w przypadku korzystania z innych stron internetowych. Google będzie korzystać z tych informacji, aby sporządzić raport dotyczący Państwa aktywności na naszej stronie internetowej oraz w celu świadczenia innych usług związanych z korzystaniem ze strony internetowej.

 Google AdSense

Nasza strona internetowa promuje za pośrednictwem Google AdSense miejsce na reklamy innych dostawców i sieci reklamowych. Reklamy te wyświetlane są Państwu w różnych miejscach na naszej stronie internetowej. W ramach integracji usługi Google AdSense podczas odwiedzin naszej strony w Państwa urządzeniu końcowym zapisany zostanie tzw. plik cookie DoubleClick firmy Google, który umożliwia wyświetlanie reklam opartych na Państwa zainteresowaniach i przetwarza w tym celu Państwa dane (adres IP, czas wizyty na stronie, informacje o urządzeniu i przeglądarce, a także informacje dotyczące korzystania z naszej strony internetowej) oraz automatycznie przypisuje Państwu pseudonimowany identyfikator użytkownika (UserID).

 Google Ads

Z pomocą Google Ads promujemy naszą stronę internetową w wynikach wyszukiwania oraz na stronach osób trzecich. W tym celu podczas odwiedzin naszej strony internetowej w Państwa urządzeniu automatycznie zapisany zostanie plik remarketing cookie firmy Google, który na podstawie odwiedzanych przez Państwa stron umożliwia wyświetlanie reklam opartych na Państwach zainteresowaniach przetwarzając w tym celu za pomocą pseudonimowego identyfikatora (ID) Państwa dane (adres IP, czas wizyty na stronie, informacje o urządzeniu i przeglądarce, a także informacje dotyczące korzystania z naszej strony internetowej). Dalsze przetwarzanie danych ma miejsce tylko wtedy, gdy aktywowali Państwo w ustawieniach swojego konta Google opcję personalizacji reklam. W takim przypadku – jeśli będą Państwo podczas wizyty na naszej stronie internetowej zalogowani jednocześnie w serwisie Google, Google wykorzysta Państwa dane razem z danymi zebranymi w ramach usługi Google Analytics w celu stworzenia i zdefiniowania tzw. list grup docelowych dla celów remarketingu na różnych urządzeniach.

Do celów analityki internetowej używamy narzędzia Google Ads Conversion Tracking, aby zmierzyć i dokonać analizy Państwa zachowania w sytuacji gdy odwiedzili Państwo naszą stronę za pośrednictwem reklamy w ramach narzędzia Google Ads. W tym celu mogą być wykorzystywane pliki cookie oraz przetwarzane dane takie jak: adres IP, czas wizyty, informacje o urządzeniu i przeglądarce, a także informacje dotyczące korzystania z naszej strony internetowej, np. wizyta na stronie internetowej lub rejestracja do newslettera. Na podstawie tych danych tworzone są następnie pseudonimowane profile użytkowników.

7.2 Wykorzystywanie usług Facebook

 Facebook Pixel

Wykorzystujemy narzędzie Piksel Facebooka dostarczane przez Facebook Ireland Ltd, 4 Grand Canal Square, Dublin 2, Irlandia („Facebook”). Zakres wykorzystywanych przez nas funkcjonalności narzędzia Piksel Facebook został wskazany poniżej. Piksel Facebooka automatycznie gromadzi i zapisuje dane (Państwa adres IP, czas wizyty na stronie, informacje o urządzeniu i przeglądarce, a także informacje dotyczące korzystania z naszej strony internetowej, np. wizyta na stronie internetowej lub rejestracja do newslettera). Na podstawie tych danych tworzone są następnie pseudonimowane profile użytkowników.
W tym celu podczas odwiedzin naszej strony Piksel Facebooka zapisuje w Państwa urządzeniu plik cookie, który za pomocą pseudonimowanego Cookie-ID umożliwia automatyczne rozpoznanie Państwa przeglądarki podczas odwiedzania innych stron internetowych. Facebook będzie łączył te informacje z innymi danymi pochodzącymi z Państwa konta na Facebooku i wykorzystywał je do sporządzania raportów o aktywności na stronach internetowych oraz do świadczenia innych usług związanych z Państwa korzystaniem ze stron internetowych, w szczególności do celów personalizacji reklamy. Informacje gromadzone automatycznie przez technologie Facebooka dotyczące sposobu korzystania z naszej strony internetowej są zazwyczaj przesyłane do serwera Facebook, Inc. 1601 Willow Road, Menlo Park, California 94025, USA i tam przechowywane. W stosunku do USA Komisja Europejska nie wydała decyzji stwierdzającej odpowiedni stopień ochrony danych. W zakresie, w jakim przekazywanie danych do USA leży w naszej odpowiedzialności, nasza współpraca opiera się na standardowych klauzulach ochrony danych Komisji Europejskiej. Dalsze informacje dotyczące przetwarzania danych przez Facebook znajdą Państwo w polityce prywatności firmy Facebook.

 Narzędzia analityczne Facebooka

W ramach narzędzi Facebook Business – na podstawie zebranych za pomocą kodu piksel Facebooka danych dot. korzystania przez Państwa z naszej strony, tworzone są statystyki aktywności użytkowników na naszej stronie. Przetwarzanie danych przez Facebook odbywa się na podstawie zawartej umowy powierzenia danych. Analiza danych (statystyk dot. użytkowania strony) służy optymalizacji i uatrakcyjnieniu naszej strony internetowej.

 Facebook Ads (zarządzanie reklamami)

Facebook Ads umożliwia nam reklamowanie naszej strony internetowej na Facebooku i innych platformach. Ustalamy parametry danej kampanii reklamowej. Facebook jest odpowiedzialny za dokładną realizację, a w szczególności za decyzję o wyświetleniu danej reklamy poszczególnym użytkownikom. O ile nie określono inaczej dla poszczególnych funkcji i narzędzi, przetwarzanie danych odbywa się na podstawie umowy o współadministrowanie danymi osobowymi zgodnie z art. 26 RODO. Wspólna odpowiedzialność ogranicza się do gromadzenia danych i ich przekazywania do Facebook Ireland. Nie obejmuje to późniejszego przetwarzania danych przez Facebook Ireland.

7.3 Pozostali usługodawcy w zakresie narzędzi analitycznych i marketingowych

 Wykorzystanie Hotjar do celów analityki internetowej

W celach analizy użytkowania naszej strony internetowej – za pomocą narzędzia do analityki internetowej Hotjar Ltd., Level 2, St Julians Business Centre, 3, Elia Zammit Street, St Julians STJ 3155, Malta („Hotjar“), w trakcie odwiedzania naszej strony internetowej są automatycznie gromadzone i zapisywane dane (Państwa adres IP, czas wizyty na stronie, informacje o urządzeniu i przeglądarce, a także informacje dotyczące korzystania z naszej strony internetowej) na podstawie których tworzone są pseudonimowane profile użytkowników. W tym celu mogą być wykorzystywane pliki cookies. Bez udzielenia odrębnej, wyraźnej zgody – pseudonimowane profile użytkowników nie są łączone z danymi osobowymi podmiotu, któremu nadano pseudonim. Przetwarzanie danych w związku usługami świadczonymi przez Hotjar odbywa się w ramach zawartej umowy powierzenia danych.

8. Integracja z Trusted Shops Trustbadge i pozostałymi widżetami

W celu wyświetlenia naszego Znaku Jakości Trusted Shops, a także zebranych opinii klientów oraz oferty Trusted Shops dostępnej dla kupujących po dokonaniu zamówienia – z naszą stroną internetową zintegrowany jest Trustbadge firmy Trusted Shops.

Powyższe służy zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f RODO realizacji naszego prawnie uzasadnionego interesu polegającego na optymalnym marketingu naszej oferty poprzez umożliwienie dokonywania bezpiecznych zakupów internetowych. Trustbadge i reklamowane za jego pomocą usługi stanowią ofertę spółki Trusted Shops GmbH, Subbelrather Str. 15c, 50823 Kolonia, Niemcy (dalej Trusted Shops) z którą wspólnie odpowiadamy za ochronę współadministrowanych danych zgodnie z treścią art. 26 RODO. Niniejszym informujemy Państwa o zasadniczej treści wspólnych uzgodnień współadministratorów (art. 26 ust. 2 RODO). W przypadku pytań dotyczących przetwarzania Państwa danych współadministrowanych przez nas i Trusted Shops GmbH lub w celu dochodzenia swoich praw, prosimy o skontaktowanie się z Trusted Shops. Dane kontaktowe znajdą Państwo w polityce prywatności firmy Trusted Shops, dostępnej tutaj. Dalsze informacje w zakresie przetwarzania i ochrony danych przez Trusted Shops dostępne są tutaj. Niezależnie od powyższego zawsze mogą Państwo zwrócić się z zapytaniem do nas korzystając z danych kontaktowych wskazanych w treści niniejszej polityki prywatności w punkcie „Nasze dane kontaktowe i Państwa prawa”. Państwa zapytanie lub wniosek może w razie takiej potrzeby zostać przekazany do drugiego współadministratora (Trusted Shops) w celu jego opracowania i udzielenia odpowiedzi.

8.1 Przetwarzanie danych w ramach integracji Trustbadga i pozostałych widżetów

Trustbadge jest oddawany do dyspozycji w ramach współadministrowania przez amerykańskiego dostawcę treści CDN (Content-Delivery-Network). Odpowiedni poziom ochrony danych zapewniają standardowe klauzule ochrony danych oraz dodatkowe umowne porozumienia. Dalsze informacje na temat ochrony danych przez Trusted Shops GmbH można znaleźć tutaj. W przypadku wywołania Trustbadge serwer sieciowy automatycznie zapisuje tzw. plik dziennika (logi serwera), który zawiera również Państwa adres IP, datę i godzinę wywołania, ilość przesłanych danych oraz operatora wnioskującego (dane dostępowe) i dokumentuje wywołanie. Adres IP jest anonimizowany natychmiast po pobraniu, tak aby zapisane dane nie mogły zostać przypisane do konkretnej osoby. Zanonimizowane dane są wykorzystywane w szczególności do celów statystycznych i analizy błędów.

8.2 Przetwarzanie danych po złożeniu zamówienia

Po złożeniu przez Państwa zamówienia w sklepie, Państwa zaszyfrowany za pomocą kryptologicznej funkcji jednokierunkowej adres e-mail zostanie przekazany do Trusted Shops GmbH. Podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust. 1 pkt 1 lit. f RODO. Odbywa się to w celu sprawdzenia, czy są Państwo już zarejestrowani w systemie Trusted Shops GmbH i jest niezbędne do realizacji nadrzędnych, prawnie uzasadnionych interesów – zarówno naszych jak i Trusted Shops – polegających na możliwości zapewnienia ochrony kupującego w związku z konkretnym zamówieniem oraz na świadczeniu usług oceny transakcji. Jeżeli są już Państwo zarejestrowani w celu korzystania z usług Trusted Shops, wówczas w takim przypadku dalsze przetwarzanie danych odbywa się zgodnie z umową zawartą pomiędzy Państwem a Trusted Shops. Osoby, które się nie zarejestrowały, będą miały możliwość dokonania pierwszej rejestracji. Dalsze przetwarzanie danych po rejestracji zależy również od rodzaju umowy zawartej przez Państwo z Trusted Shops GmbH. Jeśli nie zarejestrują się Państwo do celów korzystania z usług Trusted Shops, wszystkie przesłane dane zostaną automatycznie usunięte przez Trusted Shops GmbH, a ich powiązanie z konkretną osobą nie będzie możliwe.

Trusted Shops korzysta z zewnętrznych usługodawców w zakresie hostingu, monitoringu i rejestracji logów. Powyższe służy zapewnieniu bezawaryjnego funkcjonowania systemów, podstawą prawną w tym zakresie jest art. 6 ust. 1 lit. f RODO. Przetwarzanie danych może odbywać się w krajach trzecich (USA i Izrael). W przypadku USA odpowiedni poziom ochrony danych jest zapewniony poprzez umowne zastrzeżenie obowiązywania standardowych klauzul ochrony danych i dalsze środki umowne, a w przypadku Izraela poprzez istnienie decyzji stwierdzającej odpowiedni stopień ochrony danych.

9. Media społecznościowe

9.1 Wtyczki mediów społecznościowych: Facebook (Meta), Instagram (Meta), Pinterest , Whatsapp

Na naszej stronie internetowej używane są tzw. wtyczki (przyciski) serwisów społecznościowych. Wtyczki te są dostępne za pośrednictwem linka HTML, co zapewnia, że podczas odwiedzin naszej strony zawierającej takie wtyczki (przyciski), nie nawiązuje się automatycznego, bezpośredniego połączenia z serwerami operatora danego serwisu społecznościowego. Po kliknięciu na jeden z przycisków (wtyczkę) otworzy się nowe okno Państwa przeglądarki wyświetlające stronę danego serwisu społecznościowego, na której mogą Państwo zatwierdzić wykorzystanie danego przycisku, np. „Lubię to” lub „Udostępnij”.

9.2 Nasza aktywność na portalach społecznościowych: Facebook, Instagram, Youtube, Pinterest

Jeżeli udzielili Państwo w tym zakresie zgody danemu portalowi społecznościowemu (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), podczas odwiedzania naszego konta/profilu w wyżej wymienionych portalach społecznościowych, Państwa dane będą automatycznie gromadzone i przechowywane w celach analityki internetowej i marketingowych. Na podstawie tych danych tworzone są pseudonimowane profile użytkowników. Mogą one być wykorzystywane na przykład do umieszczania w obrębie portali społecznościowych oraz poza nimi tzw. spersonalizowanych reklam, które prawdopodobnie odpowiadają Państwa zainteresowaniom. W tym celu wykorzystywane są zwykle pliki cookie.
Szczegółowe informacje w zakresie przetwarzania i wykorzystywania Państwa danych przez poszczególne portale społecznościowe, jak również informacje dotyczące państwa praw i możliwości konfiguracji ustawień dot. prywatności, a także dane kontaktowe w celach złożenia zapytania opisane zostały w podlinkowanych poniżej politykach prywatności poszczególnych serwisów społecznościowych. Gdyby potrzebowali Państwo pomocy w tym zakresie, mogą Państwo skontaktować się również z nami.

Facebook (by Meta) jest serwisem społecznościowym oferowanym przez Meta Platforms Ireland Ltd., 4 Grand Canal Square, Dublin 2, Irland („Meta Platforms Ireland“). Przetwarzane w sposób automatyczny informacje dotyczące Państwa aktywności i sposobu korzystania z naszego fanpage’a w serwisie Facebook (by Meta) są z reguły przesyłane do serwera Meta Platforms Ireland, Inc., 1 Hacker Way, Menlo Park, California 94025 w USA i tam zapisywane. W stosunku do USA Komisja Europejska nie wydała decyzji stwierdzającej odpowiedni stopień ochrony danych. Nasza współpraca opiera się na standardowych klauzulach ochrony danych przyjętych przez Komisję Europejską. Przetwarzanie danych w ramach odwiedzin fanpage’a w serwisie Facebook (by Meta) odbywa się zgodnie z art. 26 RODO na podstawie zawartych wspólnych uzgodnień współadministratorów, które dostępne są tutaj. Dalsze informacje dotyczące przetwarzania Państwa danych osobowych w ramach odwiedzin fanpage’a na Facebooku (informacje dot. funkcji statystyk stron) dostępne są tutaj.

Instagram (by Meta) jest serwisem społecznościowym oferowanym przez Meta Platforms Ireland Ltd., 4 Grand Canal Square, Dublin 2, Irlandia („Meta Platforms Ireland “). Przetwarzane w sposób automatyczny informacje dotyczące Państwa aktywności i sposobu korzystania z naszego konta fanpage’a w serwisie Instagram są z reguły przesyłane do serwera Meta Platforms, Inc., 1 Hacker Way, Menlo Park, California 94025 w USA i tam zapisywane. W stosunku do USA Komisja Europejska nie wydała decyzji stwierdzającej odpowiedni stopień ochrony danych. Nasza współpraca opiera się na standardowych klauzulach ochrony danych przyjętych przez Komisję Europejską. Przetwarzanie danych w ramach odwiedzin konta fanpage’a w serwisie Instagram (by Meta) odbywa się zgodnie z art. 26 RODO na podstawie zawartych wspólnych uzgodnień współadministratorów. Dalsze informacje dotyczące przetwarzania Państwa danych osobowych w ramach odwiedzin fanpage’a na Facebooku (informacje dot. funkcji statystyk stron) dostępne są tutaj.

YouTube jest serwisem społecznościowym oferowanym przez Google Ireland Ltd., Gordon House, Barrow Street, Dublin 4, Irlandia („Google“). Przetwarzane w sposób automatyczny informacje dotyczące Państwa aktywności i sposobu korzystania z naszego profilu w serwisie YouTube są z reguły przesyłane do serwera Google LLC, 1600 Amphitheatre Parkway Mountain View, CA 94043 w USA i tam zapisywane. W stosunku do USA Komisja Europejska nie wydała decyzji stwierdzającej odpowiedni stopień ochrony danych. Nasza współpraca opiera się na standardowych klauzulach ochrony danych przyjętych przez Komisję Europejską.

Pinterest jest serwisem społecznościowym oferowanym przez Pinterest Europe Ltd., Palmerston House, 2nd Floor, Fenian Street, Dublin 2, Irlandia („Pinterest“). Przetwarzane w sposób automatyczny informacje dotyczące Państwa aktywności i sposobu korzystania z naszego profilu w serwisie Pinterest są z reguły przesyłane do serwera Pinterest, Inc., 505 Brannan St., San Francisco, CA 94107 w USA i tam zapisywane.

W stosunku do USA Komisja Europejska nie wydała decyzji stwierdzającej odpowiedni stopień ochrony danych.

 

10. Nasze dane kontaktowe i Państwa prawa

10.1 Państwa prawa

Osobom, których dane są przetwarzane przysługują następujące prawa:

  • zgodnie z art. 15 RODO: prawo do uzyskania informacji o przetwarzaniu danych w zakresie określonym w tym artykule;
  • zgodnie z art. 16 RODO: prawo do sprostowania Państwa nieprawidłowych lub niekompletnych danych osobowych;
  • zgodnie z art. 17 RODO: tzw. „prawo do bycia zapomnianym”, czyli prawo do usunięcia zapisanych u nas Państwa danych osobowych, o ile ich dalsze przetwarzanie nie jest niezbędne:
    • do korzystania z prawa do wolności wypowiedzi i informacji;
    • do wywiązania się z prawnego obowiązku;
    • z uwagi na względy interesu publicznego;
    • do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń;
  • zgodnie z art. 18 RODO: prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych, o ile:
    • prawidłowość tych danych osobowych jest przez Państwa kwestionowana;
    • przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a Państwo sprzeciwiają się ich usunięciu;
    • nie potrzebujemy już danych osobowych, ale są one potrzebne Państwu do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń;
    • wnieśli Państwo na podstawie art. 21 sprzeciw wobec przetwarzania danych;
  • zgodnie z art. 20 RODO: prawo do otrzymania dostarczonych nam danych w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego oraz do przesłania ich innemu administratorowi;
  • zgodnie z art. 77 RODO: prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych „UODO”).
Prawo do wniesienia sprzeciwu

Jeżeli w sposób opisany w niniejszej polityce prywatności przetwarzamy dane osobowe w celu zabezpieczenia naszych prawnie uzasadnionych interesów, wówczas mogą Państwo wyrazić sprzeciw wobec przetwarzania Państwa danych w tym celu – ze skutkiem na przyszłość. Jeżeli przetwarzanie ma miejsce do celów marketingu bezpośredniego, mogą Państwo zrealizować prawo do sprzeciwu w każdym momencie. Jeżeli przetwarzanie ma miejsce w innych celach, prawo do złożenia sprzeciwu przysługuje Państwu jedynie z przyczyn wynikających z Państwa szczególnej sytuacji.

Po skorzystaniu przez Państwa z prawa do sprzeciwu nie będziemy kontynuować przetwarzania Państwa danych osobowych, chyba że wykażemy istnienie ważnych, prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania i będą one nadrzędne wobec Państwa interesów i praw, lub gdy przetwarzanie danych ma służyć dochodzeniu, wykonaniu lub obronie roszczeń prawnych.

Zdanie poprzednie nie obowiązuje, gdy przetwarzanie danych odbywa się do celów marketingu bezpośredniego. W takim przypadku, po wyrażeniu przez Państwa sprzeciwu zawsze zaprzestaniemy dalszego przetwarzania Państwa danych osobowych.

10.2 Kontakt z nami

W przypadku pytań dotyczących gromadzenia, przetwarzania i korzystania z Państwa danych osobowych, a także w razie żądania udzielania informacji, sprostowania, ograniczenia przetwarzania czy usunięcia danych oraz w celu odwołania udzielonych zgód lub wyrażenia sprzeciwu wobec korzystania z określonych danych prosimy o bezpośredni kontakt z administratorem danych wskazanym na wstępie niniejszej polityki prywatności.

 

POUCZENIE O PRAWIE DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY SPRZEDAŻY

Informacje dotyczące korzystania z prawa odstąpienia od umowy oraz wzór formularza odstąpienia od umowy

Konsumentom przysługuje 14 dniowe prawo do odstąpienie od umowy. Prawo to przysługuje również osobom fizycznym zawierającym umowę bezpośrednio związaną z ich działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tych osób charakteru zawodowego w rozumieniu art. 556 (4) Kodeksu cywilnego. Pozostałym przedsiębiorcom prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje.

Prawo odstąpienia od umowy

Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia zawarcia umowy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas (Angelika Wolińska, Tylna 4c / 15, 90-364 ŁÓDŹ, POLSKA, ANGELA@PIESOGRAFIA.PL, telefon: 662453616) o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Skutki odstąpienia od umowy 

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku umowy o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za Państwa wyraźną zgodą przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu Państwa przez nas, iż w takiej sytuacji wyrażając swoją zgodę na rozpoczęcie świadczenia utracą Państwo prawo odstąpienia od umowy.

Jeżeli zażądali Państwo rozpoczęcia świadczenia usług przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, zapłacą nam Państwo kwotę proporcjonalną do zakresu świadczeń spełnionych do chwili, w której poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy.

  • Umów o świadczenie usług, jeżeli wykonaliśmy w pełni usługę za Państwa wyraźną zgodą i zostali Państwo poinformowani przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez nas utracą Państwo prawo odstąpienia od umowy.
Wzór formularza odstąpienia od umowy

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

– Adresat Angelika Wolińska, Tylna 4a/ 23, 90-348 ŁÓDŹ, POLSKA, ANGELA@PIESOGRAFIA.PL

– Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*)
umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*)

– Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)

– Imię i nazwisko konsumenta(-ów)

– Adres konsumenta(-ów)

– Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

– Data

(*) Niepotrzebne skreślić.

 

Total: